Commissiebijdrage Verordening Bedrijfsinvesteringzone Woonboulevard
Vier jaar geleden zeiden we het ook al: een fonds gericht op voornamelijk marketing hoeven we niet te faciliteren als gemeente. Dat geld voor zowel het ondernemersfonds als deze Bedrijfsinvesteringzone. Marketing, vooral in een woonboulevard, heeft simpelweg het doel om mensen naar winkels te trekken en weinig duurzame producten te laten kopen. De Partij voor de Dieren wil dat we gaan consuminderen en is voortrekker in de strijd tegen reclame. Dit geldt niet alleen voor reclame in de openbare ruimte maar ook deze grote investeringen in marketing zijn onwenselijk. Dus, aangezien er een andere wethouder is dan vier jaar geleden, stel ik de vraag van nu jaar terug nogmaals: is de wethouder bereid in de subsidieverlening de voorwaarde te stellen het marketingsbudget aanzienlijk te verlagen en dit geld te gebruiken voor de openbare ruimte om de nu vrij onaangename, grijze, vol auto's bezaaide Woonboulevard een prettige, groene verblijfsruimte te maken voor mens en dier?
Wij staan voor:
Interessant voor jou
Commissiebijdrage Beeldkwaliteitsplan Papendorp - de Taat
Lees verderCommissiebijdrage Beleidsnota arbeidsmarkt
Lees verder